måndag 2 augusti 2010

Silikon! ok eller inte?


Silikonbröst är ofta ett hett ämne, tycker du det är ok eller inte?

Jag tycker helt klart att silikonbröst och andra skönhetsoperationer är helt ok MEN inte till överdrift!
Så som på bilden är riktigt vidrigt,groteskt,osmakligt ja kalla det vad ni vill.
Jag själv vill mer än gärna fixa till mina egna tuttar och kommer göra det den dagen pengarna finns till det.
Min åsikt är att det ska se någorlunda propotionerligt ut till sin egna kropp. Den dagen jag gör mina så ska jag mest lyfta dem till rätt plats+ fylla ut dem tomma påsarna:=))

Skulle du vilja operera dig? vad för något? eller om inte du vill så motivera gärna.

3 kommentarer:

  1. Meeeeeeeeeeeen vänta lite här nu.
    Bruden på bilden... Hennes är väl naturliga?

    SvaraRadera
  2. Ja absolut naturliga hur kunde jag tro nåt annat?

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är helt ok att fixa till sin kropp, men som du säger det ska inte gå till överdrift! Kan lätt tänka mig att fixa lite större tuttar när ekonomin tillåter. :)

    SvaraRadera