torsdag 5 augusti 2010

Det är sjukt

Va jag blivit utseende fixerad den sista tiden. Jag vill verkligen inte se ut som jag gör. 28år med hängig mage, hängiga bröst å sladdriga lår å hängröv.. Ja några av sakerna går ju att träna till det bättre men magen å brösten kommer jag aldrig få fint igen med bara träning. Vill verkligen ha råd att en dag kunna fixa tuttarna å magen. Men inte riktigt än för jag vill ju faktiskt ha ett barn till å det känns somn ganska bortkastade pengar att göra dem ingreppen före.Jag var en gång i tiden lite emot å förstora tuttarna till en viss del, framförallt när många gjorde det för att gå från en normal tjej till ett sexobjekt som anser sig mycket snyggare pga att dem gjort tuttar. Men för dem som inte har några innan å gör dem lagom till sin kropp för att dem mår dåligt mm har jag aldrig vart emot. Men tyvärr folk får uppenbarligen storhetsvansinne.. Å sen ska vi inte tala om hur jag tänker när jag ser vissa människor... Hur fan ser hon/han ut, vilken frisyr, vilka kläder hur smal får man vara mm. Helt sjukt faktiskt. Undra egentligen då vad folk tänker om mig. :P

3 kommentarer:

  1. Jag tycker du är fin som du är men självklart vill man fixa sig när man har ammat barn tuttarna är ju inte var det borde vara då hahaha och jag har med den där "fina" magen som är helt omöjlig att bli av med verkar det som =( Skulle nog allt vilja haft den där turen som vissa andra som det inte ens syns på att de fött barn, men men det är ju minne om att man har gjort något fint men en fettsugning lite här och var skulle inte vara fel hehe =) Hjälper ju inte att gå ner i vikt för det tar på allt annat förutom magen *suck* Men vi är FINA mammor och duger precis som vi är iallafall fastän tuttarna hänger och magen är pluffsig ;) sådetså =)

    SvaraRadera
  2. Men du, du har fött två väldigt fina barn, det är väl tyvärr smällen man får ta med pattarna.. Mina var storaaaa som FAN under graviditeten och nu, öööh vart tog dem vägen..?!

    Gillar din blogg btw, du skriver bra & intressant :)

    SvaraRadera
  3. söta ni e.. visst e d helt klart värt att få lite häng här å där efter 2 barn. men hade inte skadat att va en av dem som det knappt syns på hihi..
    kul att du gillar den natalie:=)

    SvaraRadera