tisdag 3 augusti 2010

Prostitution!


Finns det lyckliga horor?

Jag tror faktiskt inte det. Till en början lockar nog mest pengarna och dem som säljer sig ser lite spänning och plånboken fylls med pengar och du kan köpa det ena än det andra. Men den dagen personen vill sluta så tror jag det kommer att bli väldigt svårt då hela ekonomin kommer minska markant och personen kanske till och med behöver socialbidrag. Då tror jag dem flesta gör det dåliga valet att stanna kvar. Och vid det laget är du förmodligen såpass nedtryckt att du anser att du inte förtjänar bättre, eller inte kan bättre.
Sen finns det dem som säljer sig för att försörja sitt missbruk, är tvingade till det mm dem kan definitivt inte vara lyckliga enligt min mening..
Vem säljer sig då? hm svårt att veta men jag tror att en person som säljer sig är ganska trasig inombords från början på ett eller annat vis.

Vad tror och tycker du?

2 kommentarer:

  1. har du inte glömt en N på din header?
    Sanningen?!
    Kram

    SvaraRadera
  2. hihi det e inte jag som gjort den men jo visst fattas det ett N å det skall åtgärdas under dagen heheh... tack för du uppmärksamma det kram

    SvaraRadera