onsdag 4 augusti 2010

Homosexualitet


Vad tycker ni om homosexuella? En del tycker det är ok så länge dem håller sig på sin kant andra tycker det är vidrigt vissa säger det är en sjukdom.
Jag tycker absolut inte det är nåt fel i att vara homosexuell, känner flera stycken som är bi och homosexuella. Men när jag såg två stora feta raggare som visa halva röven å såg allmänt dräggiga ut stå å hångla så såg det lite osmakligt ut, men det är upp till var och en. Och jag tror definitivt inte homosexuallitet är en sjukdom som kan botas. Kärlek är nåt vackert och varför skulle den vara annorlunda om det är två av samma kön?
Vad tycker du om homosexuallitet? för eller emot? varför?

2 kommentarer:

  1. Jadu alla ska alltid ha nånting att lägga sig i, kanske ska ta tag i sitt egna patetiska liv istället? Att jag & P väljer att gå på en konsert och lämna Bella i tryggt förvar hos min mamma är det oansvarigt liksom? Tycker det är så löjligt! Och ang min pappa så undrar jag bara VARFÖR I HELVETE JAG ÄR FÖRVÅNAD? Varför skulle allt vara annorlunda denna gången liksom? Härligt att din pappa tagit sig i kragen :) Och grattis till giftermålet, kikade lite på bilderna, jättevacker var du verkligen :D

    SvaraRadera
  2. "Två stora feta raggare som visa halva röven å såg allmänt dräggiga ut" tycker jag är otrevligt att se, spelar ingen roll om de hånglar eller ej :)

    SvaraRadera