måndag 2 augusti 2010

Så äckligt!

Trodde jag hade rivit mig eller liknande på benet,men när jag kollade närmre fick jag en hjärtattack.. EN FÄSTING så sjukt jävla äckligt!! Fick världens panik å stod å skaka å hoppa å va nästan beredd på att kapa av mig benet eftersom jag inte hitta min pincett.. Tur man har en granne som är snäll som gick till en annan granne och lånade en haha... Men trots den är borta så äcklas jag as mycket.
Å som om det inte vore nog har jag åkt på böldpesten!! 2st über stora finnar på hakan. Dem går inte ens beskriva i ord hur fan dem ser ut, å så klart har jag skit svårt att låta bli dem och vad händer då?? Jo det blir sår istället. Ja ja hoppas innerligt dem försvinner VÄLDIGT snart!

1 kommentar:

  1. Tjaba!! Kunde inte låta bli att bli först:) Hoppas du tycker det OK?
    Det finns väl inte värre parasiter i detta land. Do är riktigt äckliga... är otroligt glad över att jag aldrig haft en sån inborrad i huden. Lite fakta om fästingar: För att kunna lägga sina ägg, behövs det tre olika värdar. Trodde inte ens att dom kunde klara av mer än en.
    Vad det gäller silikon, och diverse operationer. Kan tycka det är Ok, om personen i fråga lider av nån anledning, pga av sitt utseende, typ.. Skulle själv inte vilja genomgå en sån operation. Visst, vacker är jag ju definitivt inte, men känner mig ganska nöjd trots allt. O så har jag en filosofi. -Duger jag inte sosm jag är, så är det inte mig du vill ha.
    Ha de saå gott, och fortsätt skriva. Kram

    SvaraRadera