onsdag 4 augusti 2010

Helvete

Vilken dålig kväll det var igår. Det räckte med lite allmänt små gnabb så kom allt upp. Jag verkligen hatar hur min kropp ser ut efter 2 barn, det hänger mest överallt känns det som. Hängbukssvin är nog rätta ordet. Efter Turkiet resan ska det bli stora ändringar.
Å sen hur fan det ser ut här hemma. Jag va/är pedant som fan men den sista tiden har jag inte orkat eller haft lust till att fixa nåt här hemma. Vi bor för litet å jag vantrivs så galet mycket med denna lyan. Men för att göra det bästa av det hela i nuläget så blir det att inhandla sopsäckar idag och röja ut så mycket som möjligt, byta gardiner mm. Suck måste boka tvättid till lakantvätten JAG HATAR ATT TVÄTTA i tvättstugan den är sunkig och man får bara en viss tid på sig=massa stress för tvätten blir ju aldrig torr. Mikael tvättar alltid annars men jag har lovat tvätta lakan/handdukar denna gången. Dumt av mig.
Alvin har somnat så jag lägger mig igen. När vi vaknat igen kommer det ett intressantare inlägg.
Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar