måndag 13 september 2010

Nu jävlar..

Är jag taggad. Fick tummen ur och hann iaf träna lite 30min svettades jag på löpbandet en lagom mjukstart. Efteråt belönade jag mig med en solning nu ska jag bli brun och kanske även brunett:=)) men vet ej tvekar lite så får se va det blir. Men satte upp mig på spinning på onsdag ett introduktionspass..Ja jag kommer dö tur jag iaf har en gelesadel. Glömmer aldrig hur tvär lurad jag blev när Högman sa att introduktion fixar vem som helst det är as lätt mm jaha tänkte jag det kan ju inte va så farligt..JOOO kunde knappt gå på 2-3dagar sen ju hahhaha...
Ska ner i vikt thats it..

77

3 kommentarer:

  1. Haha.. Har jag aldrig sagt! <3

    SvaraRadera
  2. Haha.. Har jag aldrig sagt! <3

    SvaraRadera
  3. å jooo du tvär lurade mig rakt av heheh.. men d va as kul men jobbigt as hell...

    SvaraRadera